Kundwebb

Personlig service

Vi värderar personlig service väldigt högt och jobbar stenhårt med att du som kund alltid skall känna att det finns en person på andra sidan telefonen när du ringer till oss som kan ge en snabb respons.

Men vi vet också att många av våra kunder arbetar på olika vis och vid större godsflöde kan det vara svårt att sköta allt via telefon eller mail. Om du är kund hos oss så har du möjlighet att använda vår Kundwebb genom att Logga in. Den ger dig möjlighet att boka och följa upp alla dina transporter med tillgång till POD, leveransbevis, ekonomisk uppföljning, beräkna priser och mycket mycket mer!

EDI

Om ni redan idag arbetar i befintliga system för att hantera er produktion, försäljning eller transporter så kan vi enkelt knyta samman våra system. Man kan enkelt säga att när du skapar en order i ditt system så skickas den informationen till oss automatiskt och vi får bokningen direkt i vårt system. Självfallet får du med automatik tillbaka information som bekräftelse, fraktsedlar, lastningsdag osv. Och givetvis status på uppdraget under hela transportens förlopp.

Det finns många fördelar med detta system, men det råder inget tvivel om att vi tillsammans ökar effektiviteten och minskar ledtiderna tillsammans.